رُمان آدمکش کور-نوشته مارگارت اتوود

RIAL 0
رایگان – خرید

توضیحات

دانلود رایگان کتاب رُمان آدمکش کور

کتاب آدمکش کور

نویسنده: مارگارت اتوود

مترجم: شهین آسایش

فرمت:  PDF

حجم: ۱۰.۲ مگابایت

 

توضیحات:

کتاب آدمکش کور  یک داستان سور رئالیستی است که برنده جایزه بوکر سال ۲۰۰۰ شد . داستان از دو روایت مجزا تشکیل شده است . در یکی از روایت ها دختر و پسر عاشقی را دنبال می کنیم که پسر در حین قرارهای عاشقانه برای دختر یک داستان تخیلی تعریف می کند و در داستان دیگر پیرزنی به اسم ایریس در حال نوشتم شرح زندگی خود و خواهرش لورا می باشد. نهایتا دو داستان به یکدیگر پیوند می خورند . لورا خواهر کوچک تر دختری عجیب و حساس است و ایریس خواهر بزرگ تر دختری با حس مسئولیت نسبت به خانواده و خواهرش.

ایریس برای نجات خانواده باج داده فداکاری کرده و زن مردی ثروتمند و هوس باز می شود… اما تنها در پایان داستان است که متوجه می شود باج اصلی چه بوده و چگونه پرداخته شده است… داستان قشنگی هست. شاید در ظاهر ساده به نظر بیاد اما داستان قابل بحثی دارد و پایانش مهیجه خوب تونسته داستان را جمع کنه . شخصیت لورا حیرت آور هست .

 

قسمتهایی از کتاب آدمکش کور

سابقه فامیلی و این چیزها چه معنایی دارد ؟ مردم از ان استفاده می کنند که بتوانند خودخواهیشان را ارضا کنند یا این که شکست هایشان را توجیه کنند. بچه ها فکر می کنند هر اتفاق بدی که می افتد تقصیر آنهاست ، من هم از این قاعده مستثنی نبودم ، همچنین بچه ها با وجود همه شواهد بدی که وجود دارد معتقدند که همه چیز به خوبی و خوشی تمام می شود ، در این مورد هم با آنها فرقی نداشتم. از لطف کردن متنفرم.

از مردمی هم که به لطف کردن افتخار می کنند متنفرم . ادم های از خود متشکری که با بخشیدن چند سنت ادعای مهربانی می کنند . آنها نفرت انگیزند . به آدمی که روز و شب اروزی رسیدن به کسی را دارد که روز و شب جلو چشمش است چه احساسی دست می دهد؟ نمی دانم! دیکتاتوری روی دیگر فداکاری است. خداحافظی ها ممکن است بسیار ناراحت کننده باشند اما مطمئنا بازگشت ها بدترند .حضور عینی انسان نمی تواند با سایه درخشانی که در نبودش ایجاد شده برابری کند. آدم دو نفری احساس امنیت بیشتری می کند ، اما تو شخصیت لغزنده ای است ، همه توهایی که می شناختم یک جوری گم شدند . آن ها یا جیم شدند یا خیانت کردند یا مثل پشه از پا درامدند .

 

فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های تاریخ در چیمن بوکز:

  1. داستان دو شهر نوشته چالز دیکنز
  2. ارباب حلقه ها نوشته جی.آر.آر تالکین
  3. هابیت نوشته جی.آر.آر تالکین
  4. شازده کوچولو نوشته آنتوان دو سنت اگزوپری
  5. رؤیای تالار سرخ نوشته کائو ژوکین
  6. ده بچه زنگی نوشته آگاتا کریستی

سایر عناوین را در اینجا مشاهده فرمایید

فایلهای ویژه ما را نیز فراموش نکنید: ورود به بخش فایلهای کتب ویژه سایت

پس از نوشتن نظرتان در مورد این فایل، به طور خودکار کد تخفیف ۱۰ درصدی به شما ایمیل خواهد شد